دوشنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۸۵

خرابكار انتحاري

از چند روز پيش مفسران پيش بيني كردند كه گروه هاي مختلف در بين فلسطيني ها براي اينكه نشان دهند كه هنوز فعال هستند, دست به خرابكاري در داخل اسرائيل خواهند زد . متاسفانه حدود چند ساعت پيش اين پيش بيني به واقعيت پيوست ويك خرابكار انتحاري خود را در ايستگاه مركزي تل آويو منفجر كرد وباعث قتل 8 نفر وزخمي شدن ده ها نفر ديگر شد.

در مورد پروفيل جواناني كه براي خرابكاري انتحاري برگزيده ميشوند تحقيقات فراواني انجام شده اما جالب ترين موضوعي كه به آن پي برده اند اينست كه اكثر دست اندر كاراني كه اين جوانان را بكار انتحار ميگمارند وبه آنها قول 70 باكره در بهشت را ميدهند, نه تنها خودشان وفاميل نزديكشان داوطلب يا برگزيده براي اينكار نميشوند بلكه فرزندان وجوانان فاميل خود را به خارج فرستاده كه هم دوراز اين جنگ وتلاطم باشند وهم بتحصيلات خود ادامه بدهند..

كمك هاي هنگفتي كه در زمان عرفات به فلسطيني ها ميشد بجاي اينكه صرف آباداني وپيشرفت مردم بيچاره فلسطين گردد توسط عرفات مستقيما به حساب هاي بانكي او در بانكهاي مختلف دنيا انتقال ميافت. از اين بودجه ماهانه بيش از 100 هزار دلار براي صوحا عرفات همسر او فرستاده ميشد كه زندگي مجللي را درپاريس همراه دخترشان بتواند داشته باشد. پس از مرگ عرفات جدال زيادي بين صوحا و سرداران فلسطين برسر حسابهاي بانكي بود تا بلاخره مبلغ بيش از 2 ميليارد آن از چنگ صوحا بيرون آورده ودر حسابي بنام صندوق عرفات واريز كنند. اين پول هم اكنون در اختيار سران فلسطين است اما آنها هم مانند عرفات مثل اينكه خيال ديگري در باره آن دارند.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

Farhad jan,
I heard about the bombing, and I'm really sorry. I hope there will be an end to all this blood shed some day, in near future.
sanaz

Winston گفت...

Arafat was a corrupt terrorist!

I am glad he died. Palestinians are better off without him!

Any way, I m glad you are OKAY

ناشناس گفت...

در اصطلاح این افراد را مغز شویی شده می نامند ولی این بدبخت ها مغزی ندارند که شستشو یی برآن صورت گیرد نفرت کور جمجمه را از آنچه انسانها مغز وشعور می نامند تهی کرده است. این عمل ناجوانمردانه کادویی بود از سران حماس برای آخوند های ایران که 50 میلیون دلار پول کارتون خوابها ویتیم های ایران را به مفتخوران فلسطینی بخشیدند.

ناشناس گفت...

از اونجایی که این عملیات های انتحاری با حمایت آشکار ایران، سوریه و حماس انجام می شود هر کدام می تواند دلیلی برای آغاز یک جنگ باشد ولی هر بار اسرائیل از حق مسلم خویش می گذرد و این چیزی است که از دید مردم ایران نباید پنهان بماند. باید به مردم ایران بفهمانیم که اسرائیل چقدر صلح طلب است که با آنکه توان نابودی کامل سرزمین های تحت اشغال حماس را دارد ولی از حق خود چشم می پوشد تا به برقراری صلح کمک کند.

ناشناس گفت...

آقا فرهاد عزیز
چرا وقتی فلسطینی ها توسط دولت اسراییل کشته می شن کسی دلسوزی نمی کنه؟؟؟ مسلما تعداد زیادی از اونها هم غیر نظامی هستند. من اصلا موافق این عملیات ها نیستم. اما به نظرم انصاف هم باید داشت. قضیه فقط 70 باکره نیست. این تبلیغات منفی هست . استیصال ، نا امیدی. بی سرانجامی. خشم . کینه.نفرت.فقر مادی و فرهنگی و خیلی انگیزه های دیگر هست که این مسئله رو ایجاد می کنه. راستی تو اسراییل همه در رفاه و آرامشند؟؟ اگر این جوری باشه که آرمان شهر هست اونجا . اما اگر نیست چرا این دولت انواع و اقسام سلاح های هسته ای و غیر هسته ای رو داره و کسی صداش در نمی یاد؟؟؟ چرا همه واسه ایران دلسوزی می کنن که ای مردمش بیچاره و بدبختن؟؟؟من با دولت فعلی ایرا مخالفم و فکر نکنید عاشق سینه چاکشونم که این حرفا رو می گم. فقط دلم می خواد نظرتون رو بدونم. متشکرم

ناشناس گفت...

قبل از هر چیز بگم که من این رفتار رو محکوم می کنم و به هیچ عنوان قابل دفاع نمی دونم و در ادامه با ید بگم که:

نه جناب کاپيتان حميد! اين بندگان خدا مغز دارند آرزو ندارند. وقتی تمام آرزوها از آدم گرفته شده باشه مرتکب چنین رفتارهای کثیفی می شه. وگرنه کسی که صبح که از خواب پا می شه به دنبال هدفی باشه و شبش با امید فردایی بهتر بخوابه هرگز زندگی خود و دیگران رو حروم نمی کنه.
ولی واقعا تاسف آوره که یک مشت (انسان؟) هر طرف برای خودشون دکون باز کردند و این جوونای بینوا و قربانیان بینواترشون شده اند گوشت قربونی.
ما ملت ایران هم شدیم چوب دو سر طلا! نه بین عربها حرمتی داریم نه با این رفتارهای دیوانه وار حکومتمون آبرویی تو دنیا. دولتمون هم که البته چوب تمام طلاست!
جناب کاپیتان اگر شما هم فرصت خروج از بوشهر رو پیدا نمی کردید شاید الان جزو همون کسانی می بودید که الان جلوی نیروگاه اتمی که واسه ما آب نداره ولی واسه اجنبیها نون داره گوسفند قربونی می کنند!!!
شرمنده یکم تند نوشتم چون از شما انتظار چنین کامنت احساسیی رو نداشتم

ناشناس گفت...

به مریم: شکی نیست که فلسطین در فقر و ناامیدی و بی سوادی و هزار درد دیگر گرفتار است اما انصاف نیست که اسرائیل را باعث و بانی گرفتاری های فلسطین دانست. تقصیر اسرائیل چیست وقتی مسلمانان فلسطین به کسب دانش و تکنولوژی اهمیت نمی دهند؟! و دقیقا همونطور که خودت گفتی اسرائیل آرمان شهر نیست و دولتمردان اسرائیلی باید به فکر چاره ای برای فقرای خود اسرائیل باشند نه اینکه سرزمین خود را دو دستی به فلسطینی ها تقدیم کنند که همه با هم در فقر و نکبت به سر برند! آنهم سرزمینی که خود قرآن مالکیتش را دو دستی تقدیم بنی اسرائیل کرده ( «و قلنا من بعده لبني اسرائيل اسکنوا الارض فاذا جاء وعد الاخره جئنا بکم لفيفا» (بني اسرائيل - آيه ۱۰۴) مضمون: « و بعد از آن بني اسرائيل را فرمان داديم که در آن زمين ساکن شويد تا از آن پس که وعده آخرت فرا رسد همه شما را باز جمعاً مبعوث گردانيم.»)اگر به موازنه قدرت در خاورمیانه نگاه کنی می بینی که این اسرائیل است که یک تنه در برابر کل اعراب و اروپای معتاد به نفت اعراب ایستاده است. تو قضاوت کن که مظلوم کیست و ظالم کدام است. اعتیاد اروپا به نفت اعراب آنقدر زیاد است که بارها برای راضی نگه داشتن اعراب حق و حقیقت را زیر پا گذاشته است. نمونه اش حمله به جنین که یک محله تروریستی بیشتر نبود ولی خبرگزاری های اروپایی جوری وانمود کردند که جنین یک شهر مستقل بوده که توسط اسرائیل با خاک یکسان شده!

ناشناس گفت...

خانم مريم:
شما كه از تروريستهاي آدمكش فلسطيني دفاع ميكنيد! دولت اسراييل اگر سالهاست نيروي هستي اي داشته از اون بر عليه همين گروهاي تروريستي استفاده كرده! دولت كثيف جمهوري اسلامي هنوز اين نيروها را نداره دنيا را مورد تهديد قرار ميده! شما كه از ما مطلع تر هستيد بفرماييد ذهن ما رو روشن كنيد بفرماييد اين تروريستها براي چي خودشون رو منفجر ميكنند. در ضمن اسراييل كشوريست متعلق به يهوديان يهودياني در ميان اقليت هاي دنيا از نظر تعداد برندگان جوايز نوبل سر هستند. اسراييل تنها دموكراسي خاورميانست. مشكلات فلسطين ريشه در ناآگاهي و عدم سواد فلسطيني ها داره! ريشه در دخالتهاي بيجاي دولت مردان جمهوري اسلامي!

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحیم
با این چندتا جواب فاشیستی خودتون رو ثابت کردید! کسی که ذهنیت فاشیستی و نژاد پرستی داره نباید الکی دهنش رو باز کنه و حرف مفت بزنه برادر عزیز! مخصوصا تو یکی از جوابهاتون که گفتید اسرائیل از حق خودش می گذره و به فلسطین حمله نمی کنه! میشه بفرمایید حق خودش رو از کجاش در آورده ؟

Farhad گفت...

سارا خانم اصراري ندارم كه با شما راجع به نتيجه گيريتان در باره من بحث كنم من شكي ندارم كه ديگر دوستان با خواندن چندين صفحه من واين يك جمله شما ميتوانند تصميم بگيرند كداميك از ما ها صفتي داريم كه با يست ختم ميشود. در ضمن بشما پيشنهاد دارم كه يكبار ديگر اين پست را با كنار گذاشتن عقايد قبلي خودتان مرور بفرماييد نه بخاطر من بلكه بخاطر خودتان. زنده باد ايران.

ناشناس گفت...

خیلی جالبه! خوشحالم که صفت پست از طرف انسان آزاد منشی!!! بهم نسبت داده شد! بهرحال خدا را شکر که قبل از اینکه بمیریم معانی بعضی حرفها را متوجه می شویم ! خب عزیزم، جواب منو ندادید اسرائیل حقش رو از کجاش درآورده؟!

Farhad گفت...

سارا خانم , براي رفع سوئ تفاهم شما بايد بگويم كه آن كلمه كه در پاسخ قبلي بشما نوشته ام پسوند يست هست يعني ي س ت و با پ شروع نميشود. و ديگر اينكه آيا حق يك دولت نيست كه در مقابل ترور شهروندانش دفاع كند؟ باز هم بشما پيشنهاد ميكنم اين پست ها را وهمچنين پاسخ ها را با كنار گذاشتن افكار افراطي بخوانيد.

ناشناس گفت...

سلام
همه چیز نسبی است نه انگونه که شما از اسرائیل سخن می گوئید حقیقت است و نه انگونه که فلسطینیها می گویند اما جواب این است که چرا در 50 سال گزشته نتوانسته اند به تفاهم برسند پس یک علت و. ریشه سخت دارده .من احساس می کنم برای پاسخ باید تعصب را کنار گزاشت و عالمانه تحقیق کرد.تنها راه هم گفتگو است و مسالمت امیز بودن با هم و زندگی در کنار هم.